štvrtok 14. novembra 2013

Dve kvapky séra...

Ako väčšina nedôverčivých Slovákov, ani ja som neverila účinkom produktov od Jeunesse, ale nedalo mi to a obetovala som nejaké tie peniažky na sérum. Keďže má podľa údajov spoločnosti najvyšší počet rastových faktorov, tak som viac neriešila. Veď človek nikdy nevie, čo sa  môže stať, no nie? Bolo mi ľúto dávať si ho na tvár, pretože ešte nemám pocit, že by som ho mohla potrebovať (aj keď na druhej strane ako prevencia by asi neuškodilo). 

Čo čert nechcel, jedno krásne popoludnie prišla moja malá princeznička zo škôlky domov s troma nepeknými stopami po pazúrikoch zarytých do tváričky. Nepoteší to žiadnu maminu, ale čo už. Stalo sa. Samozrejme, na sérum, som si v tom hneve ani nespomenula. Až na druhý deň, keď som bola pokojnejšia som si uvedomila, že predsa máme v skrinke zázraky sľubujúci produkt. Tak som ho vyskúšala. Bola to vhodná príležitosť. Večer pred spaním som dcérke líčko natrela, ráno vyprevadila do škôlky a poobede som pozorovala výrazné zasušenie raniek. Navyše pokožka medzi rankami bola bledšia, nie až taká začervenaná, mala peknú jednotnú farbu, ohraničenie raniek bolo výrazné, nezapálené. V ten večer som jej sérum neaplikovala, ale až na ďalší večer, znova pred spaním. Ráno som ju vyprevadila do škôlky, večer dala spať bez séra a poobede sa mi vrátila bez jednej chrastičky, bez stopy po poranení (fotodokumentácia je samozrejme priložená ). A na 7. deň od incidentu nemá na tváričke ani stopy po škôlkarskej bitke

Aj keď ma láka tento malý veľký zázrak použiť aj pre seba, k čomu sa určite časom dostanem, môžem čestne prehlásiť, že má to niečo do seba. Je síce známe, že poranenia sa u detí hoja rýchlo, ale takto rýchlo nie. Po dvoch kvapkách séra, 6. dňoch „liečby“,... 
žiadne stopy,..... Sérum môžem len odporúčať. 




Pozitívne výsledky od zákazníka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára