piatok 2. októbra 2015

Škoda, kozmeceutiká Luminesce som mohla 

používať už 3 roky!


Áno, je to skutočne tak. Zbytočne dlho som vyhadzovala peniaze za luxusnú kozmetiku, ktorá mi tak akurát dávala pocit, že snáď niečo robím pre svoju pleť.
Mám 57 rokov a moja kolegynka Danka mi produkty Luminesce predstavila už r. 2012. Z ich účinkov som bola nakoľko šokovaná, že v duchu som Danku ľutovala, aby nenaletela nejakému podvodu a v podstate som sa viac touto „kozmetikou“ nezaoberala. Až doteraz...

Cez prázdniny som sa totiž stretla so známou, ktorá žije dlhodobo v zahraničí a obdivovala som jej nádhernú pleť. Keď som sa pýtala, aké produkty používa, povedala mi, že na báze rastových faktorov z ľudských dospelých kmeňových buniek. Vtedy som si uvedomila, že o tejto rade mi už rozprávala Danka. V septembri som sa plná očakávaní tešila na stretnutie s ňou. Až teraz som si vlastne uvedomila, že Danka akoby vôbec nestarla a stále vyzerá fantasticky. Veľmi som sa potešila, ak mi potvrdila, že jej produkty sa volajú Luminesce a pracuje s nimi.

Keďže Danku mám po ruke, najprv som si vyskúšala jej vlastné produkty. Nebudem tárať, možno som si to len nahovárala, ale účinky som videla hneď. Na druhý deň som žiarila a kvalita pleti akoby sa mi postupne zlepšovala - vrásky sa vyhladzovali, póry sa stiahli, pokožka zjemnela a vypla sa.
Takto skvelo som mohla vyzerať už 3 roky! No nič, nevadí, ja to dobehem J Kúpila som si najprv sérum, nočný krém a Instatly Ageless. Potom bude nasledovať maska, čistiaci gél a denný krém, pretože najprv musím minúť svoje predchádzajúce prípravky, ktoré neboli najlacnejšie a je mi ich jednoducho ľúto vyhodiť. Až teraz som si uvedomila, aké nemalé peniaze som vyhadzovala za „zaručené“ anti-aging krémy.

Dámy, nerobte tú istú chybu! Kozmeceutiká LUMINESCE skutočne fungujú! Od kedy ich používam, moje sebavedomie stúpa do výšav. Okolie ma uznanlivo obdivuje, čo mi samozrejme lichotí a dvíha moje ego. A keďže som spokojná sama so sebou, pociťuje to aj moje okolie. Som šťastnejšia a vyrovnanejšia. Ani by som nepovedala, ako málo stačí ku šťastiu J


Aňa – spokojná zákazníčka

Našu webstránku nájdete na: http://www.generaciamladych.sk/


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára