štvrtok 29. októbra 2015

ZEN BODI – nové revolučné produkty, alebo iba ďalšie z tých, ktoré ťahajú z vrecák peniaze?

Určite si aj mnohí z vás kladú takúto otázku. Podobne ako ja pred pár mesiacmi. Keď spoločnosť JEUNESSE spustila v USA predaj týchto produktov, vo svete to spôsobilo veľký rozruch. Produkty na chudnutie a tvarovanie postavy boli, sú a budú vždy zaujímavým obchodným artiklom. Mnohí túžia po lepšej postave, chcú sa zbaviť prebytočného tuku, alebo si len vyformovať postavu. No takýchto zaručených produktov tu bolo a je veľa, no iba mizivé percento z nich funguje a ich efekt je krátkodobý.

Osobne som sa produktovou radou ZEN BODI nijako zvlášť nezaoberal, až pokiaľ sa nezačali na internete objavovať prvé výsledky – výsledky, ktoré boli príliš dobré na to, aby to mohla byť pravda. Vygooglil som stránku GeneraciaMladych.sk a kontaktoval som ich, aby som zistil, o čo v skutočnosti ide. Nakoľko som sa dozvedel, že som bol v tom čase prvý, kto sa na Slovensku zaujímal o tieto produkty, bola mi navrhnutá možnosť bezplatne si  radu ZEN BODI vyskúšať, s cieľom poskytnúť slovenskému trhu prvú recenziu. Súhlasil som.

Od „GeneraciaMladych.sk“ som obdržal 4 kusy produktov – 2x ZEN SHAPE a 2x ZEN FIT. Už po 1. týždni užívania na mňa prekvapivo účinkovalo prvé balenie ZEN SHAPE. Porcie, ktoré som pred tým bežne jedol, boli zrazu pre mňa veľké a aj napriek tomu, že som si ich postupne zmenšoval som vôbec nepociťoval hlad.

A však po prvých 2 týždňoch prišlo „prvé sklamanie“. Váha neklesla. Znovu som teda kontaktoval p. Šulíka zo spomínanej stránky, od ktorého som dostal jasnú odpoveď – ZEN BODI nikdy nebolo o váhe, ale o mierach. Poradil mi, aby som si zmeral obvod pásu a následne meranie zopakoval po týždni. Bolo to naozaj tak. Po týždni sa môj pás skutočne zmenšil o pár centimetrov. Po 60-tich dňoch bol môj pás menší celkovo o 15 cm a to bez akéhokoľvek cvičenia, bez akejkoľvek diéty.
Po 1. pozitívnych skúsenostiach som sa rozhodol, že si na vlastné náklady objednám ešte jednu takúto sadu priamo z USA cez partnerov stránky GeneraciaMladych.sk (nakoľko ZEN BODI sa v tom čase v Európe ešte nedalo kúpiť). Výsledky sa skutočne dostavili aj po druhej takejto dávke. Celkovo som teda za 4 mesiace užívania ZEN BODI stratil v páse 36 cm. Na základe vlastných skúseností som pochopil, že fotografie z USA nie sú len reklamným chytákom, ale sú to reálne výsledky reálnych ľudí.

Bol som však ešte veľmi zvedavý, ako moje telo zareaguje na to, keď ZEN BODI prestanem užívať. Totiž... po mnohých produktoch, aj keď fungujú, sa po ich vysadení vráti pôvodná váha veľmi rýchlo späť. V tomto smere ma produktová rada ZEN BODI opäť milo prekvapila. Ani tri mesiace po vysadení produktov sa späť nevrátil ani kilogram. Stravu mám pritom úplne normálnu a keďže som programátor, môj pohyb je len minimálny.


Na základe týchto poznatkov som sa rozhodol, že si svoj cieľ posuniem ešte ďalej a teraz, keď produkty ZEN BODI máme už aj na SK, budem ich ešte zopár týždňov užívať. A čo by som k produktovej rade ZEN BODI dodal na záver? Je to niečo, s čím som sa ja osobne a určite ani vy ešte nestretli. Sú to revolučné produkty, ktoré naozaj fungujú a prinášajú vám nielen lepšiu postavu, ale aj radosť z výsledkov a hlavne bez yo-yo efektu! V žiadnom prípade to neboli vyhodené peniaze, cítim sa a vyzerám dobre, verím, že to ešte vylepším J Vrelo odporúčam!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára