piatok 20. septembra 2013


Máme skvelú správu ! Dnes na náš e-mail dorazili ďalšie Slovenské výsledky užívania 
produktov Jeunesse !

Nasledujúci príbeh, ktorý Vám chceme opísať, nie je nijak výnimočný, ale odkrýva podstatu ťažkostí, ktoré hlavnému predstaviteľovi nedali spávať. Zreprodukujeme vám príbeh 64-ročného pána, ktorý nám ho opísal svojimi slovami, a preto, aj keď nemáme plnú fotodokumentáciu pred požívaním produktov Jeunesse verím, že tento príbeh Vás zaujme. „Skôr ako som sa stretol s produktmi spoločnosti Jeunesse Slovakia som poznal iba moje zdravotné problémy a kožných lekárov. Mám 64 rokov a môj zdravotný problém sa netýka žiadnej konkrétnej diagnózy, ale o to, že som nevládal chodiť. Veľmi ma boleli nohy, nemohol som spávať, na nohách som mal škaredé otvorené rany, z ktorých mi vytekala tekutina, a nebolo možné ich nijakým spôsobom vyliečiť. Navštevoval som kožnú lekárku, pravidelne mi robili odber krvi, ale taktiež ma pravidelne kŕmili antibiotikami, rôznymi liekmi, pichali mi injekcie, ... robili všetko možné a naslepo, lebo nevedeli, čo mi tie rany spôsobuje. A výsledok ????? Žiaden!!! Už som prestal veriť tomu, že sa budem môcť normálne pohybovať medzi ľuďmi. No onedlho na to som sa stretol s človekom z mojej blízkej rodiny. Ponúkol mi produkty spoločnosti Jeunesse. Aj napriek tomu, že som týmto produktom nedával veľkú šancu a pravdupovediac som im nedôveroval, nechal som sa presvedčiť. V podstate som ani nemal inú možnosť. Nevedel som, čo bude so mnou ďalej a moja túžba po plnohodnotnom živote je ešte stále veľká a prisilná na to, aby som sedel doma a čakal na smrť. Tak som začal ako prvé užívať Reserve. Užíval som jedno balenie ráno, jedno večer. Približne po týždni som pociťoval nový príval energie do svojich nôh. Mal som v nich opäť dosť síl. Po 2 týždňoch som odchádzal k lekárke na kontrolu, ktorá nechápala, že moje výsledky krvi boli zlepšené o 50%, rany z nôh, kde mi vytekala tekutina boli vysušené a nohy začali odpúchať. Dnes, po mesiaci užívania Reserve a Luminesce Séra, sú moje rany na nohách zacelené, mám na nich už len chrasty, ktoré čochvíľa odpadnú. Keď to celkovo zhrniem, tak v noci sa vyspím, nohy ma nebolia, sú odpuchnuté, tekutina nevyteká, je vidieť celkové zlepšenie, a to len vďaka výživovým produktom od spoločnosti Jeunesse. Naďalej ich užívam, a som si vedomý, že tieto výživové doplnky mi pomohli tak, ako mi nevedeli pomôcť ani lekári, ani lieky a mastičky, ktoré mi neustále predpisovali. Je mi však neskutočne ľúto, že nemám nafotené svoje nohy pred užívaním produktov, ale prikladám aspoň fotky po použití produktov. Na záver už môžem len sľúbiť, že produkty budem užívať aj naďalej, dodám potrebnú fotodokumentáciu a ostatným odkazujem, že zdravie majú vo svojich rukách. Majú možnosť trpieť a nadávať na svet okolo alebo investujú do seba a svojho zdravia a onedlho sa budú môcť pridať ku mne a dávať svedectvo o svojich, už bývalých, zdravotných problémoch.“


Toto cestou sa chceme poďakovať za poskytnutie týchto fotografií. Viac o produktoch od spoločnosti 

Jeunesse Global nájdete na: http://www.jeunesseglobal-slovakia.sk/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára