nedeľa 22. septembra 2013

Skúsenosti s produktovou radou LUMINESCE

Krásny deň všetkým. Volám sa Dana, mám 46 rokov a pochádzam z Prešova. Pre spoločnosť Jeunesse Global pracujem od samého začiatku. Keď mi môj brat v januári predstavil produkty, ktoré by rád distribuoval na Slovensku, v Čechách...a keďže ide o globálny obchod aj do zbytku sveta, nad ich účinkami som neveriacky krútila hlavou. Presvedčili ma až jeho vlastné fotografické zábery a postupne aj moje skúsenosti. Milujem túto spoločnosť. Nie je nič krajšie ako prinášať ľuďom zdravie, krásu, vitalitu a tým šikovnejším aj možnosť finančného zárobku. Spokojnosť ľudí ma posúva ďalej a dáva zmysel tomu, čo robím. Účinky kozmeceutickej rady samozrejme registruje aj moje okolie. Pleť mám omnoho lepšiu, žiarivejšiu, bez vrások a rôznych vyrážok. Sadu Luminesce používam doslova od hlavy po päty. Telovým mliekom som nahradila špeciálny krém na dekolt, ruky, päty, celulitídu, dokonca mi vynikajúco pomohlo pri mori, keď sa mi ku koncu vyhodili drobné vyrážky od slnka (mlieko ich utlmilo, vysušilo, prestali svrbieť). Sérum u nás doma funguje doslova na všetko - na vrásky, vyrážky, herpes, drobné popáleniny, ekzémy, čerstvé rany a jazvy. Ak sa mi niektorý produkt míňa, hneď ho doobjednávam, čo by som si už bez nich počala? J Na záver musím povedať ešte toto. Mala som aj ja niekoľko negatívnych reakcií ľudí, ktorí ma doslova vysmiali, či skutočne verím tomu, že v tejto kozmeceutickej rade sa nachádzajú rastové faktory z kmeňových buniek odobraté z tuku človeka alebo že fotografie sú počítačovo upravené. Vtedy ma to hrozne zabolí. Som stredoškolská učiteľka a matka dvoch detí. Nikdy by som tak hlboko neklesla, aby som ľuďom ponúkala podvod. Nie som odkázaná na to, aby som fotografie upravovala a potom sa s rodinou niekde ukrývala. Aj keby som nemala čo jesť, do podvodu by som nikdy nešla. Ďakujem, že ste si prečítali môj príbeh, niekedy na budúce rozpoviem skúsenosti s nutraceutikami. Moje vlastné fotografie nájdete na stránke www.jeunesseglobal-slovakia.sk Pekný deň. 

Toto cestou sa chceme poďakovať za poskytnutie týchto skúseností. Viac o produktoch od spoločnosti 

Jeunesse Global nájdete na: http://www.jeunesseglobal-slovakia.sk/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára