sobota 14. septembra 2013


Výrazné zlepšenie ekzému už po 9 dňoch!

Máme konečne aj SLOVENSKÉ výsledky účinkov produktov od spoločnosti Jeunesse Global. V tomto prípade sa jednalo o ekzém, ktorého sa dotyčný pán nemohol zbaviť vyše 5 rokov a to aj za pomoci kožných lekárov. Už po 9 dňoch pozorujeme výrazné zlepšenie! Prečítajte si teda jeho príbeh v takej forme, 
v akej nám 14.9.2013 prišiel na e-mail.


Ekzém som na nohe mal už dlhšie, ale asi tak 5 rokov som chodil na kožné, kde mi ho liečili kortikoidnými mastičkami. On mi síce zmizol po dvoch týždňoch, ale potom vyšiel napovrch znova a znova. Trvalo to tých 5 rokov. Prvých 9 dní som natieral ekzém ráno a večer len so SÉROM. Po 9 dňoch som natieral ráno SÉRUM a DENNÝ KRÉM a večer pred spaním SÉRUM a NOČNÝ KRÉM. Takto som tieto produkty aplikoval približne 2 mesiace a dnes mám na nohe skoro neviditeľný fliačik, takže zatiaľ tvrdím, že ten ekzém mi nenavrátne zmizol. PRI VŠETKÝCH PRODUKTOCH JE VEĽMI DÔLEŽITÁ PRAVIDELNOSŤ. Ja nie som lekár, ale viem, čo hovorím. Posielam vám fotografie môjho ekzému pred a po použití produktov od spoločnosti Jeunesse Global.

Toto cestou sa chceme poďakovať za poskytnutie týchto fotografií. Viac o produktoch od spoločnosti 
Jeunesse Global nájdete na: http://www.jeunesseglobal-slovakia.sk/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára